Důležitá je zaměřenost na zákazníka

Snad v každém malém městě najdete autobazar a proto je často velmi obtížné rozhodnout se, který si vybrat. Důležitá je zaměřenost na zákazníka. Laxní nebo podbízivý způsob jednání prozradí, že v komunikaci s klienty není něco zcela v pořádku. Ačkoli se to nezdá, velmi důležité je přímé jednání s klientem, kdy provozovatel na férovku řekne, co za požadovanou částku lze požadovat, nebo naopak jaké problémy by se mohly vyskytnout.

Ověřujte z dostupných referencí

Autobazar by měl dbát na svoji čest a prodávat vozy v dobrém technickém stavu. Proto si ověřte veškeré dostupné reference na adresu prodejny, kde si chcete svůj nový vůz pořídit. Můžete si je otestovat například prostřednictvím e-mailu, kde nezávazně popíšete své představy a zjistíte nakolik a jak ochotně Vám vyjdou vstříct.